.
Baner: Baner górny - WartaBaner: Baner górny - Głębokie_stacjaBaner: Baner górny - Zamek_1

Aktualności

Udogodnienia w Wydziale Komunikacji i Dróg

Ilustracja do informacji: Udogodnienia w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu informuje o wprowadzonych udogodnieniach związanych z realizacją spraw i opłat w Wydziale Komunikacji i Dróg.
W celu uproszczenia procedur związanych z wnoszeniem opłat komunikacyjnych i ewidencyjnych w trakcie załatwiania spraw dotyczących rejestracji pojazdów i uzyskania dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do kierowania pojazdami (wymiana dokumentów, kwalifikacje zawodowe) wprowadzone zostały następujące udogodnienia:
  • opłaty związane z wybranymi sprawami z zakresu rejestracji pojazdów i uprawnieniami do kierowania pojazdami można zrealizować bez wychodzenia z domu za pośrednictwem internetu, poprzez system Info-Car; w tym przypadku pobierana będzie od wpłacającego  dodatkowo opłata manipulacyjna w wysokości 2 zł na konto PWPW od każdej przeprowadzonej operacji;
  • opłaty można wnieść bezpośrednio podczas załatwiania spraw przy użyciu karty płatniczej (bezgotówkowo); w tym przypadku pobierana będzie od wpłacającego dodatkowo opłata manipulacyjna w wysokości 2 zł na konto PWPW od każdej przeprowadzonej operacji. Ta forma płatności znacznie skróci czas obsługi klienta przy okienku.
W dalszym ciągu pozostaje możliwość realizacji opłat gotówką w kasie w Starostwie.

Ponadto stworzona została możliwość złożenia wniosków dotyczących wybranych spraw z zakresu Wydziału Komunikacji i Dróg drogą elektroniczną, poprzez uruchomioną przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych (PWPW) Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Systemu Pojazd i Kierowca. Korzystanie z tej formy składania wniosków związanych z rejestracją pojazdów i uprawnieniami kierowców skróci znacząco czas załatwienia procedur administracyjnych i pozwoli na ograniczenie ilości wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum.

Więcej informacji w sprawie skrzynek podawczych Starostwa - kliknij.
 
Powyższe udogodnienia w sposobie załatwiania spraw z zakresu Wydziału Komunikacji i Dróg wprowadzone zostały dla mieszkańców naszego powiatu głównie w celu podniesienia jakości świadczonych usług.
Mamy nadzieję, że  wprowadzone ułatwienia będą w przyszłości w pełni wykorzystywane przez naszych mieszkańców.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

  • Baner: lubuskie.pl - Portal Województwa Lubuskiego
  • Baner: Lubuski Urząd Wojewódzki
  • Baner: Regionalny Biuletyn Informacji Publicznej
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Baner: Szpital Międzyrzecki
  • Baner: IKP - Internetowe Konto Pacjenta
  • Baner: InfoCar
  • Baner: Urząd Ochrony Danych Osobowych
  • Baner: NGO.PL - organizacje pozarządowe
  • Baner: Cyfrowy Powiat
  • Baner: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
  • Baner: Nieodpłatna Pomoc Prawna
  • Baner: Lokalny Portal Edukacji Prawnej
  • Baner: Rozlicz PIT w powiecie międzyrzeckim