- KORONAWIRUS
- SZCZEPIMY SIĘ
- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Interpelacje
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Kalendarz wydarzeń
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Petycje
- Ochrona danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
- PROJEKTY UNIJNE
Deklaracja dostępności
- Oświadczenie w sprawie dostępności
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej http://powiat-miedzyrzecki.pl/ zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 848) oraz Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2018/1523 z dnia 11 października 2018r. ustanawiającą wzór oświadczenia w sprawie dostępności zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://powiat-miedzyrzecki.pl/.
- Status pod względem zgodności
Strona internetowa http://powiat-miedzyrzecki.pl/ jest częściowo zgodna pod względem technicznym i treści w niej zawartej z wytycznymi dla dostępności treści internetowych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (załącznik do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. poz. 858):
- serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów
- nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
- Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 2020-03-31.
Oświadczenie sporządzono na podstawie samooceny dokonanej przez Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu.
Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu 2020-03-31.
- Informacje zwrotne, dodatkowe i dane kontaktowe
- Publikacja strony http://powiat-miedzyrzecki.pl/ - 2015-02-18.
- Strona aktualizowana jest na bieżąco.
- Pod adresem http://powiat-miedzyrzecki.pl/ dostępne są:
- Dane teleadresowe siedziby Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
- Pod adresem http://powiat-miedzyrzecki.pl/PL/596/Deklaracja_dostepnosci/ dostępne są:
- Informacje o dostępności architektonicznej
- Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
- Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich
- Pod adresem http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/redaktorzy/35/ dostępny jest formularz kontaktowy, który umożliwia, po wybraniu w polu Adresat - Melonek Tomasz lub Makowski Damian, przesłanie zgłoszenia w zakresie braku dostępności cyfrowej.
- Pod adresem http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/redaktorzy/5/ dostępny jest numer telefonu 95 742-84-26, który umożliwia bezpośredni kontakt telefoniczny i zgłoszenie braku dostępności cyfrowej.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu dołoży wszelkich starań, aby dostępność i użyteczność strony internetowej http://powiat-miedzyrzecki.pl/ była na poziomie WCAG 2.1.
- Dostępność architektoniczna
Budynek Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu jest dostępny dla osób z niepełnosprawnością.
Dogodne wejście znajduje się od frontu. Budynek wyposażony jest w podjazd, przy którym znajduje się specjalnie wydzielone i oznaczone miejsce. Dodatkowo na parkingu wydzielone są 3 miejsca dla osób z niepełnosprawnością.
W budynku znajdują się 2 windy.
Toalety dla osób poruszających się na wózkach znajdują się przy windach na parterze i na drugim piętrze budynku.
- Tłumacz migowy nie jest dostępny
- Rzecznik Praw Obywatelskich - https://www.rpo.gov.pl/
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Inspektor Bartosz Ignatowicz
tel. 504 249 138
email: b.ignatowicz@powiat-miedzyrzecki.pl
Inspektor Bartosz Ignatowicz
tel. 504 249 138
email: b.ignatowicz@powiat-miedzyrzecki.pl