- KORONAWIRUS
- SZCZEPIMY SIĘ
- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Interpelacje
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Kalendarz wydarzeń
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Petycje
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY UNIJNE
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Powiatowa Rada Organizacji Pozarządowych
Regulamin PROP
Do celów i zadań Rady należy m. in.:
- współpraca z administracją publiczną oraz innymi partnerami życia społecznego powiatu,
- inicjowanie oraz opiniowanie projektów uchwał i innych aktów prawnych,
- udział w opracowywaniu Programu współpracy miejskich władz samorządowych z organizacjami pozarządowymi,
- wypracowywanie stanowisk dotyczących zagadnień związanych z organizacjami pozarządowymi,działania integracyjne organizacji pozarządowych,
- wspieranie konkretnych działań organizacji pozarządowych oraz grup inicjatyw społecznych,
- udzielanie rekomendacji organizacjom pozarządowym,
- prowadzenie banku danych o organizacjach pozarządowych,
- organizowanie szkoleń i konferencji,
- organizowanie branżowych i tematycznych spotkań organizacji pozarządowych.
Rada pracuje w oparciu o przyjęty regulamin, który określi m. in:
a) skład ilościowy Rady,
b) siedzibę Rady,
c) strukturę władz,
d) zasady powoływania rady
e) kadencję władz,
b) siedzibę Rady,
c) strukturę władz,
d) zasady powoływania rady
e) kadencję władz,
Radę wybiera się na zebraniu Organizacji Pozarządowych powiatu międzyrzeckiego, zaproszenia wysyła się do wszystkich stowarzyszeń i fundacji zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz będących w ewidencji Starostwa np.grupy wsparcia, grupy inicjatyw społecznych.
Po wyborze Rady podejmuje ona m.in. następujące przedsięwzięcia:
W przypadku akceptacji utworzenia Rady proponujemy m. in.:
- opracowanie planu i harmonogramu działań,
- spotkanie promocyjne – konferencja prasowa,
- spotkanie z przedstawicielami władz powiatowych,
- organizowanie kwartalnych posiedzeń rady organizacji pozarządowych
Regulamin wyborów
Powiatowej Rady Organizacji Pozarządowych
w Międzyrzeczu
Radę wybiera się na Zebraniu Ogólne Organizacji Pozarządowych powiatu międzyrzeckiego, zaproszenia wysyła się do wszystkich stowarzyszeń i fundacji zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz będących w ewidencji Starostwa np. grupy wsparcia, grupy inicjatyw społecznych.
Powiatowa Rada Organizacji Pozarządowych:
a) skład ilościowy Rady 5-7 członków
b) struktura władz – Rada i Prezydium (w skład prezydium wchodzą przewodniczący, wiceprzewodniczący, sekretarz i dwóch członków)
b) struktura władz – Rada i Prezydium (w skład prezydium wchodzą przewodniczący, wiceprzewodniczący, sekretarz i dwóch członków)
W razie potrzeby jeden z członków pełnił będzie funkcje skarbnika.
Decyzję o wyborze skarbnika podejmie Zebranie Ogólne a w trakcie trwania kadencji Prezydium o czym niezwłocznie powiadomi Organizacje.
Decyzję o wyborze skarbnika podejmie Zebranie Ogólne a w trakcie trwania kadencji Prezydium o czym niezwłocznie powiadomi Organizacje.
c) siedziba Rady – przy Staroście Międzyrzeckim
d) kadencja władz trwa – 4 lata.
d) kadencja władz trwa – 4 lata.
Po wyborze Rady podejmuje ona m.in. następujące przedsięwzięcia:
W przypadku akceptacji utworzenia Rady proponujemy m. in.:
- opracowanie planu i harmonogramu działań,
- spotkanie promocyjne – konferencja prasowa,
- spotkanie z przedstawicielami władz powiatowych,
- organizowanie kwartalnych posiedzeń rady organizacji pozarządowych