- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- Cyfrowy Powiat
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Newsbox
Webinarium dla organizacji pozarządowych
Zapraszamy fundacje i stowarzyszenia do udziału w webinarze
o podstawowych i najważniejszych obowiązkach organizacji pozarządowych. Podczas spotkania porozmawiamy o:
-
obowiązkach związanych z księgowością (wybór rodzaju księgowości, polityka rachunkowości);
-
uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów (UEPiK) - kiedy organizacja może ją stosować;
-
obowiązkach sprawozdawczych;
-
podatkach i tym, co się z nimi wiąże (m.in. obowiązek CIT);
-
Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR) i obowiązkach z nim związanych;
-
ochronie danych osobowych (RODO) i zobowiązaniach organizacji;
-
zapisach, o które warto zadbać w statucie i regulaminach;
-
błędach organizacji związanych z obowiązkami i jak ich unikać.
Informacje organizacyjne
Webinar: ABC obowiązków organizacji pozarządowych
Termin: 14.05.2023, godz. 17:00-18:45, cena 49 zł
Prowadzenie: Aneta Krawczyk, ekspertka ngo.pl
Możliwość zadania pytań: Przewidzieliśmy czas na pytania i odpowiedzi.
Materiały: Po webinarze uczestnicy otrzymają prezentację i 2-tygodniowy dostęp do nagrania.
Zapisy: https://edu.ngo.pl/ABC-obowiazkow-organizacji-pozarzadowych